Fotogaléria - Toyota HILUX REVO
Toyota Hilux Revo okres Dunajská Streda
Zákazník nového vozidla Toyota Hilux Revo prišiel s požiadavkou na montáž navijaku do predného originálneho nárazníka vozidla pomocou montážnej sady vyrobenej na mieru. Naše navijaky PREDATOR 4x4 WINCH sú špičkou vo svojej triede. Tieto kvalitné navijaky podliehajú ochrannej známke, ktorej sme vlastníkom a sú výsledkom nášho vlastného vývoja na základe dlhodobých skúseností. Aj vzhľadom na tieto skutočnosti vieme zabezpečiť odborný, dlhodobý či už záručný alebo pozáručný servis týchto navijakov.
Navijak je chránený elektrickým odpojovačom WARN, ktorý je bezpečnostným prvkom zabezpečujúcim odpojenie navijaku od akumulátora vozidla v čase jeho nečinnosti.
Účelom ďalšej úpravy bolo urobiť z vozidla Toyota Hilux Revo, ktoré bolo v prevedení 4x2 * urobiť vozidlo so skutočným pohonom 4x4, čo podstatne prispeje k zvýšeniu prechodnosti aj v tom najťažšom teréne! Za tým účelom boli pôvodné diferenciály vozidla nahradené 100% uzávierkami austrálskeho výrobcu ARB 4x4 Accessories, ktoré sú svetovou jednotkou vo svojej kategórii, o čom svedčí aj fakt, že ako výhradný dovozca ARB pre Slovensku republiku na tieto uzávierky poskytujeme 5 ročnú záruku!
Uzávierky sú ovládané pomocou kompresora ARB. Na tomto vozidle bol osadený najsilnejší kompresor z rady ARB - CKMTA12. Tento kompresor sa vyznačuje tým, že má dva valce a dva motory. Čo zabezpečuje vysoký a okamžitý výkon pri minimálnom zaťažený kompresora. Kompresorom ARB je možné okrem ovládania uzávierok aj dohusťovanie pneumatík! Ako príslušenstvo ku kompresoru je dodávaná špeciálna teflonová ARB hadica odolná zahrievaniu a ohybná aj vo veľkých mrazoch. K hadici sú priložené i adaptéry na hustenie rôzneho príslušenstva. Dodaný bol aj ARB tlakomer na okamžitú kontrolu tlaku v pneumatikách.
Na vozidlo Toyota Hilux Revo bola doplnená NOVÁ RADA LED SVETLOMETOV PREDATOR 4X4 LBR240R ktoré sme prostredníctvom na mieru vyrobených montážnych sad osadili priamo do originálnej masky a strechu vozidla. Zapojili sa v troch režimoch svietenia – manuálnom, poloautomatickom a automatickom. Oproti iným typom LED svetlometov, vodotesnosť a prachu vzdornosť IP 68 je samozrejmosťou! Žiadne rušenie počúvania Vašich obľúbených rozhlasových staníc, či už FM, alebo AM! Ďalšia výrazná zmena v prospech vyššej svietivosti i do diaľky je nová optika s podstatne väčšími parabolami. Výhodou je i variabilná montáž pomocou bočných, alebo spodných úchytov. Tieto svetlomety zodpovedajú najvyššej kvalite a sú špičkou na trhu, stálym vývojom čí už vzhľadovo alebo technicky spĺňajú najvyššie kritéria! Tieto kvalitné LED SVETLOMETY podliehajú ochrannej známke, ktorej sme vlastníkom a sú výsledkom nášho vlastného vývoja na základe dlhodobých skúseností. Aj vzhľadom na tieto skutočnosti vieme zabezpečiť odborný, dlhodobý či už záručný alebo pozáručný servis týchto svetlometov.
Ďalšia etapa bola osadenie podvozku najvyššej kvality a bezpečnosti na svetovom trhu austrálskeho výrobcu ARB, OLD MAN EMU, ktorý prešiel najvyššou kontrolou organizácie ANCAP! Na vozidle sa menili tlmiče – vinuté a listové pružiny. Po dokončení úprav sme na vozidle robili kompletnú 3D geometriu a následné test v praxi (terén, cesta). Podvozková sadá vám zabezpečí pohodlie bezpečnosť ako aj v teréne tak aj na ceste! Kompletnou ochranou podvozku sú ASFIR duralové kryty, ktoré vám v teréne zabezpečia tu najlepšiu ochranu vášho auta! Vnútorné poťahy sedadiel prešli kompletnou výmenou a novým dizajnom. Zákazník si môže naloviť farbu, materiál a dizajn podľa vlastného výberu ako bonus je možne výšiť logo firmy alebo vozidla!
* ak je vozidlo vybavené diferenciálmi bez možnosti 100% uzamykania - teda diferenciálmi bez 100% uzávierok, vozidlo i keď má pripojený predný náhon, v prípade jazdy v náročných podmienkach - sneh, ľad, blato a pod. , pri strate trakcie - prešmyknutiu jedného kolesa, stráca ťah na tej náprave kde došlo k prešmyknutiu kolesa. To podstatne obmedzuje prejazdnosť vozidla. Najhorší prípad nastane ak dôjde k prekríženiu vozidla, napríklad pri prechode jarku tak, že vozidlo ostane stáť na protiľahlých kolesách prednej a zadnej nápravy. Vtedy ak vozidlo nemá 100% uzávierku diferenciálu sa z tejto polohy vlastnou silou nedostane. Vozidlo sa teda nespráva ako 4x4 - teda vozidlo s možnosťou trvalého pohonu všetkých kolies, ale ako vozidlo 4x2 s pohonom len dvoch kolies.
Montáž:
Navijak PREDATOR 4x4 WINCH PROFESIONAL 12000 FAN S 12V so syntetickým lanom - tu v predaji
Odpojovač navijaku WARN -elektricky ovládaný z interiéru vozidla - tu v predaji
PREDATOR 4x4 LIGHT BAR LBR240R - tu v predaji
PREDATOR 4x4 WB8CRA - tu v predaji
ARB uzávierky diferenciálov - tu v predaji
OLD MAN EMU zvýšené a zosilnené podvozkové sady - tu v predaji
Autopoťahy vyrobené na mieru plus logo podľa vlastného výberu
ASFIR duralové kryty - tu v predaji