Bezpečnosť a spoľahlivosť sú pri akomkoľvek vývoji v Old Man Emu vždy v centre záujmu. Tím inžinierov okrem iného zabezpečuje, aby nedošlo k negatívnemu ovplyvneniu moderných systémov bezpečnosti jazdy.
Pretože všetky novo vyvinuté vozidlá sú vybavené elektronickým riadením stability (ESC), Old Man Emu (OME) sa už pri prvých krokoch vývoja podvozku sústreďuje na to, aby funkčnosť dôležitých bezpečnostných systémov u nového podvozku netrpela.
Za účelom získania fundovaných dát najnovšie testuje OME podvozky v Australian Automotive Research Center (AARC) v Angelsea spolu s firmou Bosch, ktorá patrí k odborníkom na ESC. Využívajú pritom testovanie na počítačových modeloch ako aj reálne pokusy s vyvíjanými podvozkami na automobiloch.
Počas viacdňového testovania sa testujú rôzne konfigurácie podvozkov a pri rôznych zaťaženiach. Ako meracie zariadenie bol pritom k dispozícii VBOX SL3 GPS, ktorý okrem iného vyhodnocuje rýchlosti jednotlivých kolies, pozdĺžne a priečne zrýchlenie, uhol pootočenia volantu a uhol sklonu.
Výsledky testov potvrdili, že podvozky spĺňajú všetok relevantný obsah konštrukčnej normy ADR 35-03. Navyše sa preukázalo zlepšenie funkčnosti, predovšetkým v prípade vysokých zaťažení.
Všetci zákazníci si môžu byť istí, že Old Man Emu (dcérska firma spoločnosti ARB) sa naďalej venuje rozsiahlemu výskumu a vývoju, aby svojej pozícii jednotky na trhu v spoľahlivosti, kvalite a technickej dokonalosti nezostala nič dlžná.
Systémy odpruženia vozidiel, zvlášť keď ide o 4x4, sú nesmierne zložité. Určenie správneho riešenia pre každé 4x4 vyžaduje osobitnú pozornosť mnohým faktorom, najkritickejším je hmotnosť. OLD MAN EMU 4x4 podvozky od ARB pristupujú k tomuto unikátnym spôsobom.
Koncepcia: Keď EMU (nelietavý austrálsky vták) beží, jeho silné nohy absorbujú väčšinu nárazu, čo mu umožňuje pohybovať sa po všetkých typoch terénu, zatiaľ čo jeho telo zostáva prakticky bez pohybu. To je to, čo sa OLD MAN EMU snaží dosiahnuť s radom plne integrovaných tlmičov 4x4 a podvozkových sád.
Rozdiel: Namiesto ponúknutia súhrnu dielov, ktoré majú za úlohu predovšetkým zvýšiť svetlú výšku vozidla, OME 4x4 odpruženie ponúka rad naladených integrovaných systémov, z ktorých každý ponúka optimálnu úroveň pohodlia, nosnosť váhy a regulačné vlastnosti.
Výsledok: prototypy tlmičov a pružín sú testované a upravované v rôznych terénoch a s rôznou záťažou, aby zabezpečili, že každý tlmič a pružina je ideálna kombinácia pre dané vozidlo, jeho meniacu sa váhu a terén s ktorým príde do styku.
PARABOLICKE PRUŽINY doplnené vzduchovými vankúšmi
Parabolic Leaf Springs and Airbag Kit
The OME team were tasked to re-imagine the leaf spring design and to maximise comfort of a leaf sprung ute while safely allowing the driver to adapt to varying weight conditions without compromise. Traditionally, you were forced to chose one or the other but now with the ARB Parabolic & Air Bag System, you can have both!
Parabolic Leaf Springs with an ARB Air Bag Kit gives you the flexibility to cater for varying load of up to 600kg. Therefore, whether it is tools during the week or a rooftop tent on the weekend; ARB’s Parabolic Leaf Springs and Air Bag Kit system has you covered and provides the new standard in comfort and weight carrying adjustability.
Taking the proven concept of a Parabolic Leaf Spring, OME have reimagined the design alongside the development of a new market leader Air Bag Kit. ARB are proud to deliver a truly engineered and integrated Parabolic Leaf Spring and Air Bag System that is both purposeful and safe for the vehicle.
An ARB Air Bag Kit must be purchased with the Parabolic Leaf Springs.
OLD MAN EMU špeciálne vrchné ramená na vozidlo - Old Man Emu uvádza na trh špeciálne vrchné ramená pre celý rad populárnych 4WD. Ak je IFS ( INDEPENDENT FRONT SUSPENSION) vozidlo vybavené vysokým závesom, výsledný uhol odklonenia a prevýšenia môže byť upravený mimo nastavenie z výroby.
Vozidlá IFS majú spravidla niekoľko stupňov nastavenia odklonu a prevýšenia z výroby, takže pridaním OME horného kontrolného ramena privediete vyrovnávacie vačky späť do prijateľného rozsahu pre nastavenie odklonu aj prevýšenia.
Vlastnosti:
Kované púzdro guľového kĺbu
Kované oká
Ťažný mastený guľový kĺb
Ochranný kryt guľového kĺbu Old Man Emu
GIIRO púzdrá - otočné, bez mastnoty a bezúdržbové
Zvýšený sklon a prevýšenie pre 50 mm zdvih
Fixačné zabezpečenie pre OE ABS káble
Povrchová úprava práškovou farbou Integrit od ARB
Balené v pároch s penovými vložkami
Vrátane montážnych pokynov
Originál Old Man Emu obal
Navrhnuté pre použitie s aktualizáciami Old Man Emu GVM
Testované a vyhovujúce požiadavkám VSB14
Zarovnanie kolies:
Nezabudnite, že po namontovaní horných kontrolných ramien bude nevyhnutné nastaviť geometriu kolies vozidla. Ak je vozidlo vybavené špecializovanými pneumatikami a / alebo ráfikmi malo by sa skontrolovať dodržanie bezpečnostnej vzdialenosti od blatníka. Ak dochádza ku kontaktu, je potrebné ďalšie nastavenie.
Špeciálne vrchné ramená OME poskytnú zvýšenie medzi +2,5 a +3,5 stupňa sklonu a nárast až o 1,5 stupňa záporného prevýšenia (čísla sú založené na približnej hodnote 50 mm zdvih). Použitie špeciálnych vrchných ramien:
UCA0001 - Toyota Land Cruiser 200 series 2007 on UCA0002 - Ford Ranger 2011 on, Mazda BT 50 2011 on UCA0003 - Toyota Hilux 2005 – 2015, Toyota Hilux 2015 on UCA0004 - Toyota Prado 120, Toyota Prado 150 UCA0005 - T
Kompletne zrenovovaný SHOWROOM plný tovaru, odborných rád a skúsených pracovníkov.
• sme priamy zástupca osvedčených výrobcov • dlhoročná tradícia - 29 rokov na trhu • garantujeme pôvod tovaru a aj jeho záručný a pozáručný servis • odborná montáž a zaškolenie u nás kúpeného tovaru za najlepšie ceny • zabezpečujeme povinný zápis do TP